09.05.2021

Høygravid og babyshower #Bildedryss

 

Hei kjære venner! Nå begynner det å bli en god stund siden sist jeg stakk nesa innom denne bloggen, og jeg frykter at jeg blir å være enda mer busy når lille babyjenta vår kommer om cirka 3 uker. Kan nesten ikke tro at vi har kommet til termin allerede. Noen dager har det føltes som en liten evighet, men denne våren har bare rast avgårde. Nå har vi kommet dit at det faktisk kan skje NÅR SOM HELST! Vi er helt i ekstase. Det begynner for alvor å gå opp for oss at vi faktisk skal ha en baby. 

I dag vasket vi det siste av babyklærne (mye av det jeg fikk i gave på babyshoweren min i går), og dermed ble jeg enormt gira på å tenke at jeg snart skal ha en liten baby å kle opp i de alt for søte klærne. Altså, she´s gonna´ be a fashionista!!! Haha. Alt er egentlig klart for lille jenta vår nå. Vi har senket skuldrene med tanken om at hun blir å bo de første månedene av livet sitt i denne leiligheten frem til at vi endelig finner drømmehjemmet vårt (forhåpentligvis ganske snart). Så nå går det i å vente, drømme, be og takke for alt vi går i møte. Livet er SÅ FINT om dagen! <3 

I går ble jeg overrumplet med tidenes FINESTE babyshower. Jeg ble rørt til tåååårer! Jeg hadde en tanke om at babyshower ikke kom til å bli noe av grunnet covid, men i går hadde altså hele den fantastiske fine buketten min av gode folk samlet seg UTE i det forfriskende og turbulente vårværet for å feire meg. Jeg er så takknemlig og rørt til tårer! 







Vi kom kjørende og ble møtt i gårdsplassen av heeele hurven (bortsett fra et par stykk som ikke kunne komme grunnet reise, sykdom, jobb etc). Der sto de og jublet i en real velkomstkomite! Jeg fikk en nydelig blomsterkrans og velkomstdrink! Partyteltet hadde de møblert og dekket på til Afternoon Tea i skikkelig Mathilde-spirit - te, kaffe, deilige kaker og god mat. Dessuten ble det leker og gøy, og en stooor dunge med såå mange fine gaver. Jeg er helt i ekstase over at jeg fikk denne ettermiddagen med alle de fine og gode menneskene jeg har rundt meg. Jeg våkna bokstavelig talt opp med et stort GLIS! 






Nå ser vi enormt frem til sommer og varme - til baby - til rød-dager i mai (hehe) - og aller mest, til å ENDELIG få møte lille H! 

Vi blogges snart, kjære dere. 

    Kanskje jeg til og med slenger med en liten selfie med meg og lille baby neste gang vi sees? (Hihi) 

        Mathilde. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.