01.02.2021

Februar, I welcome you

 

ENDELIG februar. Jeg anser februarmåned som den siste vintermåneden. Nå kommer sola. Nå kommer lysere tider. Ja, jeg vet jeg er litt tidlig og jeg vet at våren ikke titter frem før, tja, sikkert tidlig mai? - men nå har januar vart i to evigheter til sammen, så jeg for min del er glad for at februar endelig er her. 

Februar byr på vinterferie og på valentinsdagen, og dessuten er det en mye kortere måned enn de andre, noe som betyr at mars er rett rundt svingen - og når mars kommer er det jammen meg vår i mine øyne. Gaaaaah, jeg kan ikke tro at denne vinteren endelig (og saaakte men sikkert) strekker seg ut mot våren. Og ja! Nå som vi er påbegynt februar er jeg også inn i graviditetsmåned 6! Det er sjukt å tenke på, det! 

Jeg håper du har hatt ei fin helg denne siste helga i februar. Jeg for min del har brukt tid med familie, slappet av og sovet masse (som alltid for tida og aldri nok virker det som), gått en liten søndagstur i sola sammen med Daniel, sett rådyr i nabolaget (det var weird), spist masse godis og generelt hatt ei fin og avslappende helg. Nå møter jeg februar med en positiv innstilling! Jeg skal nyte de siste ukene med vinter og snø, og be om at gradene stiger slik at vi etterhvert kan se bar asfalt igjen. 

Ha en fin uke! Vi blogges, kjære deg. 

    Mathilde. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.