16.09.2020

Til deg som kjøpte boka mi

 

JEG MÅ BEGYNNE DETTE INNLEGGET MED Å SI TUSEN HJERTELIG TAKK! Tusen takk til deg som har kjøpt boka mi, som har delt innlegg på Instagram og Facebook, og for de mange hyggelige tilbakemeldingene jeg har fått fra flere. Det varmer hjertet mitt at du tar deg tid til å sende meg melding, dele hva du tenkte da du leste, vise meg dine favoritter og være ærlig om hva du syntes. 

Hvis du har kjøpt boka mi - og likte den - så håper jeg at du vil gjøre meg den tjeneste å spre ordet om den videre! 

Fortell andre om boka, legg ut bilder på sosiale medier med dine favoritter fra samlingen, anbefal boka til venner og bekjente, eller kanskje er boka en perfekt julegave til en venn du er glad i? Hjelp meg å spre den lille biten jeg har gitt i form av denne tekstsamlingen til flere enn de nærmeste. Jeg håper så mange som overhode mulig får mulighet til å lese den! Her kan du virkelig være til stor hjelp for meg!

 For de som ønsker å kjøpe boka i gave til noen (eller til seg selv selvfølgelig) så vil jeg mer enn gjerne møtes og signere/skrive en personlig hilsen inni! Det er kanskje en fin gave å gi til en venn? 


Og igjen: Tusen takk for de fine tilbakemeldingene, støtten og de oppmuntrende ordene jeg har fått! Det setter jeg enormt stor pris på! 

Du kan kjøpe boka på nett: HER 

Instagram: @mathildethrana @en_liten_bit (Tagg meg så jeg kan reposte!) 


STOR KLEM FRA MEG TIL FINE DERE!

    Mathilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.