18.09.2020

Lag deg en god dag


Hei kjære venner! Jeg ønsker bare å stikke innom for å ønske deg en strålende god morgen! 

Det er endelig fredag! Det regner uten like utenfor, og jeg er stuptrøtt. Det har vært lite søvn den siste tida + at det (uten å overdrive) skjer noe hele tiden! Ikke at jeg har noe i mot å gjøre ting, for alt de som "skjer" er jo hyggelige ting, som å møte venner, dra på selskap og være med familie. Alt av hendelser som jeg trives med. Men man merker det jo på kroppen at man ikke har fått så mye sitte-ned-tid, om du skjønner, hehe. 

I dag skal jeg på jobb, og i kveld blir det en ROLIG fredag, og jeg gleder meg heeeelt enormt til det. Vi får besøk av en av våre favoritter for å spise, henge, spille spill og se film, så det blir koselig og avslappende. Ellers er det konfirmasjon i helga, familietid og kirke. 

Jeg ønsker deg en nydelig dag videre, tross regnvær og grått utenfor.  "Lag deg en god dag" som jeg hørte en dag - og straks begynte å bruke. For hvorfor ikke bare bestemme seg for at i dag blir en skikkelig GOD dag? Man kan se på omstendighetene: at det regner, at man er trøtt, at man må på jobb selv om alt man egentlig vil er å ligge under ei varm dyne med en kopp te, at man er sliten og ikke orker ditt og datt.... ja, med blikket festet på alt det blir det kanskje litt mørkt. Så derfor velger jeg i dag, og jeg håper du vil være med meg, å lage en god dag! LAG DEG EN GOD FREDAG! 

Vi blogges! 


Mathilde.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.