16.08.2020

Sommeren slipper taket -


Hei kjære venner! Jeg håper alt står bra til med hver og en av dere! Selv har jeg jo hatt min første jobbeuke etter sommerferien. Plutselig så var hverdagen der, liksom! Det gikk skremmende fort.  


I dag var vi på møte i Betel for første gang siden ferien (og før corona egentlig), og det var veldig godt å se og møte folk igjen! Videre dro vi på lunsj med to gode venner, og ruslet videre rundt i Trondheim i sola.



Det har vært en lang og fin sommer, men jeg må faktisk innrømme at jeg er et hverdagsmenneske. Jeg syns det er så godt å se studentene strømme tilbake til byen og se hvordan alt bare våkner til live igjen. 

Nå er Daniel og jeg klare for en hverdag hvor ingen av oss er studenter lengre. Haha. Det har vært noen år med studieliv, men nå går vi altså en ny fase i møte. Det blir jo en helt annen hverdag enn før, og det ser vi frem til! Daniel har jo vært klar for å være ferdig med studie siden dagen han BLE student, haha, så det at han endelig er ute i arbeidslivet er noe jeg virkelig unner ham!  


Nå er det jakten på huskjøp som står for dør for oss videre, men vi har is i magen og stresser ikke med noe. Nå står jo høsten for dør også, og den gleder jeg meg til! Jeg syns uten tvil at høsten er den fineste årstida, er du ikke enig? Fargerike blader, temperaturen som rolig synker og den pulserende hverdagen med alle mennesker og rutiner i som vekkes til live... Og så nyter vi tida mot mørkere og koseligere kvelder! 

Takk for alt, kjære sommer, men nå må du slippe taket. 

Jeg håper du har en kjempefin søndag og at du nyter sola! 
Stor klem fra meg (aka oss).

Vi blogges! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.