31.07.2020

En liten hemmelighet


Hei venner! Hvordan går det? 
Du kan kanskje skjønne at jeg selv er litt i ekstase, for nå er det rett før boka mi kommer i posten! For bare noen dager siden fikk jeg sendt omslaget - og her er den altså: 

Det er nesten for godt til å være sant at lille meg skal ha navnet mitt på en ekte bok! Det er jo nettopp dette som har vært drømmen min, og nå skjer det altså. Dette har uten tvil gitt meg masse motivasjon til å stå på videre, og til å fortsette å produsere... 

- og her kommer en liten hemmelighet: jeg har allerede fullført enda en tekstsamling! Jeg klarer rett og slett ikke å holde fingrene i ro: jeg bare må skrive, skrive, skrive. Så jeg tror nok at dette bare er et springbrett mot videre skriving. Jeg håper i alle fall det. 


Hvis du enda ikke har bestilt en kopi så må du mer enn gjerne sende meg ei melding så får vi fiksa det! 

Ellers håper jeg at du nyter resten av sommeren og at du er klar for en herlig og ny hverdag i vente. 

Stor klem fra meg! 
Vi blogges. 
Mathilde. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.