16.07.2019

Hva skal jeg si?
I det siste har jeg fått enormt mye bra feedback på mitt nyeste innlegg hos TrdBy (om du ikke har lest det kan du finne det her) og det er klart overveldende på en veldig positiv måte. Jeg skal innrømme at jeg ikke forventa så mange delinger og så mange fine ord om innlegget. Dette sier meg at det som ble skrevet virkelig traff en nerve! 

Tusen hjertelig takk, til deg som har lest og delt og kommet med tilbakemelding! Det betyr mer enn dere aner. 

Det å få mulighet til å bruke stemmen min til å fremme mine synspunkter er noe jeg virkelig setter pris på og er enormt takknemlig for at jeg får mulighet til. Noen ganger får jeg tilbakemelding fra folk er uenige. Andre ganger (flest ganger) er det positive meldinger som tikker inn på innboksen. Og uansett hvilken type tilbakemelding det er så blir jeg alltid glad. Jeg liker å se at mennesker bryr seg, at det jeg skriver rører ved dem og at det skaper dialog. Mer dialog, dere!
 

Noe av det viktigste man kan gjøre i dagens samfunn om man ønsker forandring er å bruke stemmen sin. Man kan faktisk ikke sitte stille og vente på at noe skal skje. Jeg er overveldet over at innlegget mitt ble så godt mottatt, og håper virkelig den sitter igjen med ettertanke til mange. 

Husk, det er vi som er generasjon 2019. Du som lever i denne tiden, gammel som ung. Du eksisterer i dag og har fått en stemme du kan velge å bruke eller velge å la ligge stille. 

Og derfor velger jeg å skrive. Og ja, noen ganger er du uenig med meg. Andre ganger priser du meg for det jeg skriver. Og jeg syns det er helt greit uansett hvilken type tilbakemelding det er. Fordi jeg syns det er viktig å prate sammen og være nysgjerrig på andre menneskers indre liv. 

Tusen hjertelig takk for at du leser, og takk for at du deler og heier, eller for tilbakemelding - ris og ros, hva enn det er. 

Og sist, men ikke minst: tør å stikk hodet ut av jorda, hodet ut av ræva, hodet ut av mengden (stikk hodet ut(!) samme hvor hodet ditt befinner seg akkurat nå) og vær nysgjerrig! Still spørsmål. Tenk selv. 

M. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.