25.01.2019

Skoene alle skulle ha




Da jeg var yngre hadde jeg et par adidas sko i hvitt med sorte striper på. Jeg brukte dem hver eneste dag og hele tiden - så mye at de til slutt var så slitte og stygge at jeg måtte kaste dem.


   

Etterhvert ble disse skoene svært populære - alle skulle ha Adidas Originals Superstar-sneakers. Og jeg har hatt skoene på ønskelista mi i flere år, faktisk, og jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke bare har kjøpt dem? Kanskje de ble litt for populære, og jeg (som den hipstern jeg tror jeg er) ikke ville ha dem når alle skulle ha dem... 


De siste månedene har skoene ligget i handlekurva på nettsiden. Og så en dag, bestilte jeg dem bare, og verre var det altså ikke.





Og i går kom de i posten! 




Disse skoene tar meg seriøst tilbake til da jeg var 12 år og løp rundt i disse slitte skoene uten å tenke over at jeg en dag skulle angre på at jeg ikke tok bedre vare på dem.


   

Ok. Det var alt, move along.




Jeg ville egentlig bare vise frem de nye skoene mine som jeg gleder meg til å bruke når snøen forsvinner og våren kommer. Ha en fin dag, og god helg! 

M.